Ni får stå ut med att jag är borta några gånger nu under maj och juni, det innebär att jag kommer att kunna finnas här mer för er under sommaren när det är högt tryck på klinikerna runt om!![]()
Denna och nästa vecka gäller dessa öppettider, planera väl om du behöver fråga något, behöver ett recept eller att jag tar en titt på ditt djur.
Som vanligt går det bra att maila för tidsbokning när kliniken är stängd, jag svarar så snart jag kan.![]()


